? ??????????????Dark Tree? ????? ?? ???Rating: 4.3 (23 Ratings)??1712 Grabs Today. 25796 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Future Stars Will Be Dim? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??1624 Grabs Today. 9851 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Who am I

Who I am
Get your Twitter to look nice with aCustom Twitter Backgrounds

LIfe's Too Short

Monday, October 1, 2012

GOOGLE!!! :D

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. 

Ya Allah, lama sungguh saya meninggalkan blog ni. Rindu sangat2 rasanya. Maaflah semua kalau lama sungguh saya menyepi. OK, enough with apologizing part, mesti semua tertanya-tanya, apa kena la tajuk tu nama GOOGLE. 

Google tu mesti semua sangka website www.google.com kan?? Anda semua SALAH! Hahaha. Google ni sebenarnya Syrian Hamster. Dia sangatlah comel. Meh saya kongsi beberapa gambar bagi penghibur hati saya, iaitu Hamster yang bernama GOOGLE!! 

Tengok apalah Google tuh
Kena pegang dia, baru senang nak tangkap gambar T_T

Cak!!! :D

Panjat sangkar adalah favourite Google


Kalau kawan-kawan nak tahu kenapa dia dibagi nama Google, meh saya cerita. Perasan x mata dia macam ada warna putih keliling mata? Housemate saya kata macam cermin mata, nak panggil dia Specky x boleh sebab dia gugurl, last2 panggil Google sebab macam googles renang tu. Sabar jela T_T 

Tu jela entry saya. Nanti kalau ada cerita menarik lagi, saya update ok! Semoga kita bertemu lagi :)

0 Respond(s):