? ??????????????Dark Tree? ????? ?? ???Rating: 4.3 (23 Ratings)??1712 Grabs Today. 25796 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Future Stars Will Be Dim? ????? ?? ???Rating: 4.8 (8 Ratings)??1624 Grabs Today. 9851 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Who am I

Who I am
Get your Twitter to look nice with aCustom Twitter Backgrounds

LIfe's Too Short

Tuesday, June 8, 2010

Ya Allah..

Ya Allah, kenapalah aku diperlakukan sebegini? Ya Allah, lindungilah aku daripada perasaan dan hati sakit tanpa sebab. Ya Allah, lindungilah aku daripada sifat malas, sifat2 mazmumah. Ya Allah, tenangkanlah jiwa aku, berilah aku kesabaran dan ketabahan dalam menghadapi segala ujian-Mu. Sesungguhnya aku adalah hamba-Mu yang kerdil, yang lemah. Moga Kau ampunkanlah doaku. Amiin~ Lega rasa even tulis dekat blog je. Moga Allah makbulkan doaku. Amiin~

0 Respond(s):